Rođendanski book tag

Sa obzirom na to da mi je danas rođendan odlučila sam da objavim danas ovaj rođendanski upitnik kao svojevrsan vid proslave, mada znam da nije neka žurka , ali nadam se da će vas bar malo zabaviti i oraspoložiti  (ne znam tacno čime). Ja sam i dalje uprkos svemu poprilično euforična na dan rođendana i to uglavnom zbog burgera i pomfrita sa parmezanom u Tosteru. Nadam se i da ćete i vi danas provesti prijatan dan. Inače da li i vama porodica i prijatelji nekad izbegavaju da kupuju knjige za rođendan, jer misle da ih već imate previše? :'') Pa da počnem sa pitanjima zamislite da smo fejk nazdravili ili tako nešto.

1. Rođendanska torta:  Knjiga čija je radnja puna klišea, ali se tebi svejedno dopada?
" Umeš li da čuvaš tajnu" Sofi Kinsele knjiga je jako duhovita i iako je možda puna klišea tokom čitanja ih ja nisam uopšte primetila, jer sam se uglavnom smejala svim stvarima oko kojih brine glavna junakinja i koje izbrblja kada je nervozna.  Knjiga je duhovita i vedra i kao stvorena da vas razveseli u sumorno kišno popodne.
                     izvor landolikes.com
2. Rođendanske zvanice: Knjiga koju najviše išcekuješ ove godine?
Pa ne išcekujem ni jednu knjigu nešto posebno sa nekakvim nestrpljenjem, ali bacim povremeno pogleda na sajtove npr Lagune ili Derete da vidim šta im je u pripremi više zato što mi je to zabavno nego zbog nekog iščekivanja. Videla sam da je Dereti u pripremi nova knjiga Kazua Išigurua " Neutešeni". Doduše knjiga nije nova samo će sada biti prvi put prevedena. Ja joj se iskreno jako radujem , jer želim da pročitam sve što je Kazuo Išigiro ikada napisao. Samo što je ne iščekujem nestrpljivo, jer nisam pročitala sve njegove druge knjige prevedene kod nas (shame) , pa imam materijala za čitanje dok ne objave ovu.

3. Rođendanski pokloni : Knjiga koja te je prosto iznenadila koliko ti se svidela?
" Dnevnik jednog nomrada" Bekima Serjanovića isprva nisam imala nikakva očekivanja samo sam kliknula na pdf odlomak na sajtu Delfija i onda sam se navukla i zaljubila jedva čekam da čitam roman " Tvoj sin Haklberi Fin".

4. Rođendanska pesmica: Knjiga koja opravdava svu pažnju i opsednutost publike? (hajp)
Stvarno ne znam šta da odgovorim na ovo i baš sam dosta o tome razmišljala jedino što mi pada na pamet je Igra prestola , mada meni nije toliko zanimljivo da je čitam , jer sam prvo odgledala seriju, ali to što ih ja sporo čitam ne osporava to da je Martin dobar pisac. Inače fantastika izgubi neku čar kada znate sve ša će se desiti.

5. Vesela muzika: Knjiga sa jako lepim i pamtljivim citatima?
Ima mnogo knjiga sa lepim citatima, ali ja ih običo ne pamtim , jer ih uglavnom samo podvučem ili stavim u zagradu.  Jednom sam samo zapravo prepisivala citate iz Velikog Getsbija na papirić koji sam dugo čuvala , a posle jedan prepisala i na goodredsu, pa njih najviše pamtim. To je knjiga sa vrlo upečatljivim citatom i na početku i na kraju . Naravno pamtim i onaj na početku Ane Karenjine o srećnim i nesrećnim porodicama. Sećam se kada sam krenula da čitam knjigu da me je odmah na početku Tolstoj zaustavio i da sam taj citat pročitala nekoliko puta pre nego što sam zapravo krenula da čitam roman. Znam da ste virovatno negde već pročitali Ficdzeraldove citate , ali navešću ih svejedno u sklopu odgovora.

Kada sam bio mali, otac mi je dao jedan savet o kome od tada često razmišljam: Kad god osetiš potrebu da o nekom sudiš, pomisli samo na to da svi ljudi na ovom svetu nisu u životu imali ona preimućstva koja si imao ti.“

– „I tako, probijamo se, kao brodovi što protiv struje plove, a stalno klizimo natrag, u prošlost.“

6.Starenje knjiga koju si čitala jako davno , ali  misliš da bi je sada bolje razumela kada si starija i zrelija?
" Demijan" Herman Hese sećam se da sam je čitala na samom početku srednje škole i da nije na mene ostavila snažan utisak, ali mislim da bih je sada bolje razumela tj. da bih je zapravo sad tek razumela, jer sam nedavno čitala "Sidartu" i "Pod točkom" i mnogo me je više oduševilo kako i o čemu Hese piše. Tada nije izazvao nikakvu reakciju.

7.Lepa uspomena sa rođendana: Knjiga koja vas je mnogo oraspoložila tokom nekog tužnog perioda tvog života?
" Gernzijev klub ljubitelja knjiga i pite ljuskuše"  sećam se da sam bila užasno neraspoložena, a da mi je ova knjiga tada delovala kao zrak sunca. Jako mnogo mi se dopala i nadam se da će mi je drugarica vratiti , jer bih želela da je čitam još mnogo puta. Knjiga je o ljudima sa Gernzija koji su tokom drugog svetskog rata započeli klub knjiga , jer su jedino tako mogli da sakriju od Nemaca da su zapravo išli da zajedno večeraju krijumčareno prase. Uskoro je ova slučajnost dovela do toga da oni svi zapravo zavole knjige i čitanje , a za njihovu novostečenu  ljubav prema knjigama saznaje mlada spisateljica koja postaje fascinirana njihovom pričom.


Comments

  1. Srećan rođendan!:))))))))))))
    Znači, i ti si Blizanac!:) Moj je bio 30. maja, zato sam i pisala o onim gradovima, da malo prizovem sreću, haha....inače, poklone (a ni čestitke) već nekoliko godina unazad ne dobijam iz najužeg okruženja, pošto kako starim, nimalo nisam euforična zbog rođendana (dan kao i svaki drugi). Ali, zato izgovora da nečim obeležim taj dan nikad nije previše, da se ne lažemo.:) Ove godine sam iskoristila popust u "Laguni" i konačno uzela "Vatru i krv", kao i roman "Sudbina i komentari".
    Toliko od uvoda. Želim ti sve najnajnajlepše, da uživaš ne samo u ovom svom danu, nego i cele godine i da ti se sve što započneš ostvari u najboljem redu.:)
    Moto moje koleginice (4. juna je rođena) i mene, dok smo studirale: Blizanci su najbolji ljudi!;)

    Mnogo simpatičan upitnik, nisam do sada viđala ova pitanja.
    Veruj mi, od drugog dela ima dosta razlika, sigurno ti neće biti dosadna. Uz, naravno, činjenicu da Martin sjajno piše. Eto, Sara je prvo gledala seriju, a onda čitala knjige i njoj je "Susar kraljeva" (kao i meni) najbolji deo. Dosta likova, scena, podzapleta će ti biti novo:)
    Najviše volim "Demijana" od svih Heseovih knjiga. Morala bih ponovo da pročitam "Stepskog vuka", mislim da je nisam najbolje doživela prvi put.
    Ovu poslednju baš želim da pročitam, kao i da odgledam film!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na lepim željama. :* Ja se nešto ne razumem u horoskop, al se uvek lepo slažem sa drugim blizancima, mada znam i neke ljude koje ih ne vole. E baš smo juče čitele neki članak zašto je blizanac najteži znak i smejale se , jer ja imam sve negativne osobine blizanca. U svakom slučaju ja se slazem da smo najbolji znak samo iz razloga , jer nas sve živo zanima. E film o Gernziju i nije nešto bio mnogo zanimljiv knjiga mi je bolja, ali su glumci baš bili super najviše njih je bilo iz one serije Downton Abbey. Ma ja sam i dalje euforična uglavnom zbog već pomenutog burgera, a što se tiče starenja sa tim nemam problem ja i dalje mislim da imam 23 . E baš si super knjige uzela inače meni je baš bezveze što mi je rođendan tako blizu noći knjige, jer onda nemam popust u toku godine.

      Delete
  2. Srećan rođendan draga! Meni je sa blizancima uvek lepo i lako, tako da podržavam tvoj i Isidorin uzvik da su blizanci najbolji ljudi. :) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. :* Ma jesmo mi blizanci super i eto sami sebe hvalimo kad već niko drugi neće. :D hahah

      Delete
  3. Srećan rođendan, sa malim zakašnjenjem. Sve najbolje ti želim! Sreće, zdravlja i sjajnih naslova. ;*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sajamski Book haul

Filmovi o piscima

Sedam smrtnih grehova čitanja