Got upitnik

I dočekali smo završetak epske sage Leda i vatre koji je bio blago rečeno užasan. Nadam se da neću nikada više morati da ga pogledam i da Martin neće nikada više prodati prava da nešto snimaju  u Vesterosu D&D . Zapravo se nadam da im niko neće dati ništa da snimaju više nikad , jer očigledno da nisu baš sposobni za samostalni rad bez Dzordzovih saveta.

Možda su ovi naši bili vidoviti kada su rekli da će Nemanjići biti kao Got , jer su zapravo mislili da će biti kao glupa osma sezona Igre prestola. Moji odgovori su od pre kraja serije , ali sam ih malo modifikovala da za potrebe kukanja nad lošim krajem, ali samo malo , jer najveći deo serije je i dalje dobar i bezvremen, pa je bolje da se pravimo da ovog neslavnog kraja nikada nije ni bilo.


1.Kako si i kada čula za knjige, seriju?
Za knjige sam čula u srednjoj školi od Dalibora koji je sve pokušavao da ubedi da uzmu da je čitaju i pre nego što je serija postala popularna , al mene je tad mrzelo da čitam toliki serijal i nije mi ništa tu delovalo naročito privlačno. Za seriju ne znam kako sam čula i od koga na faksu. Krenula sam da je gledam , jer sam mislila da knjige neću nikad čitati i nisam očekivala da ću se oduševiti serijom, ali jesam. Bila sam prikovana za ekran laptopa jedno tri četiri dana dok nisam odgledala sve što je do tada bilo izašlo.

2.Omiljeni muški lik?
Džejmi Lanister i Tirion Lanister. Tiriona volim zato što uvek ima inteligentne, duhovite i dovitljive opaske, a Dzejmija volim zato što je on u suštini dobar samo što pušta Sersi da njime manipuliše. U ovoj sezoni su obojcu upropastili Tirion je postao sebični, glupi idiot, a Dzejmi se vratio na karakerizaciju  negativca iz prve epizode.

3.Omiljeni ženski lik?
Najviše volim Sansu oduvek mi je bio nje jako žao. Volim i malu ledi Mormont kad ide naokolo i drži slovo svima. Mislim da su jedino njih dve dobile krajeve kakve su i zasluzile. Bilo je jako tuzno kada umre mala Lijena Mormont. Sansa je zaslužila da bude kraljica na severu, jer ipak je Sever odbranik celo čovečanstvo , a to se niko nije setio da pomene u seriji kao razlog za njihovu nezavisnost. Oni su bili tu da brane ljude , a ostali lordovi nisu pomogli ni malo u toj najvažnijoj bitci. Mada eto Deneris jeste pomogla i ispade ona najgori negativac?  Sada ću prestati , jer mi opet ništa nije jasno.

4.Omiljeni lik iz kuće Stark
Lord Edard Stark
5.Omiljeni lik iz kuće Lanister?
Sersi , Džejmi i Tirion jedino Tajvina mrzim.
6.Da možeš da budeš neki lik ko bi bila i zašto?
Bila bih zmaj ako već mogu da izaberem bilo koga, jer bih onda mogla da letim.

7.Omiljena kuća?
Marteli mi se dopadaju , jer Dorna nije pala pod Egonom Osvajačem ni zmajevima, već su brakom pripojili Dornu mnogo godina kasnije. To nekako pokazuje koliko su oni moćni i inteligentni, a sviđaju mi se i reči njihove kuće.
8.Omiljeni moto kuće?
"Porodica, dužnost , čast" Tulijevih i Martelovih " Nesagnuti, neslomljeni ,nepokoreni".
9.Omiljena kuća osim Strka i Targerijena?
Martel
10.Omiljeni momenat?
Nemam omiljeni momenat.
11.Omiljena pesma?
Raines of Castamire , jako mi se dopada i  ova nova pesma Jeny of Oldstones mada me svaki put rasplače, pogotovo kada je izvodi Florence.
12.Omiljena epizoda?
Nemam omiljenu epizodu obično ni ne gledam kako se koja zove. Možda mi je najomiljenija ona u kojoj Tirion brani Kraljevu luku od Stanisa Barateona, Sersi planira da se ubije , a Hound pokušava da spasi Sansu.
13.Najmanje omiljen muški lik?
Remzi Bolton , ne mogu ni da gledam pojedine scene sa njim kada je u lovu ili kada nekog muči, te delove preskočim, jednom sam videla i dosta mi je.
14.Najmanje drag ženski lik?
Melisandra ja bih nju vrlo rado zapalila , pa nek ode kod svog dragog boga vatre, al sad ne moram, jer je samu sebe ubila ili šta god je to već bilo. Postoji neki tvit il mem da je videla poslednje epizode u vatri, pa odlučila da ne učestvuje više u seriji.
15.GOT simpatija?
Dzejmi Lanister mada više glumac Nikolaj nego Dzejmi.
16.Stark ili Lanister?
Pa za Starkove navijam od početka i volim ih zato što se trude da čine dobro i da što više budu kao Ned, ali volim i Lanistere , jer bi bez njih bilo dosadno. Tirion je neverovatan lik, Sersi je sjajan negativac , a Džejmi je najkompleksniji lik u celoj seriji. (  Bio nekad davno.) I nije ni bitno šta izaberem , jer su svi grozno završili.
17.Scena koja te je rasplakala?
 Bilo je dosta trenutaka koji su me rasplakali, jer je bilo mnogo tužnih momenata u seriji, al navešću jednu koja uopšte nije tužn i na koju uvek zaplacem, a to je  kada Deneris oslobodi robove i svi krenu da joj kliču misa (majka). PS Nikada mi neće biti jasno zašto je Deni onako odjednom prolupala.
18.Omiljeni citat?
A mind needs books like a sword needs wetstone. Tirion Lanister
19.Omiljeni par ( ljudi koje želiš da vidiš zajedno)?
Najlepši par su mi bili Džon i Igrit ( sada kada sam opet gledala seriju sam to zaključila).
20.Omiljeno prijateljstvo?
Bron i Tirion.
21.Najprecenjeniji lik?
Ne znam ni jedan svi su dobili jednaku šansu da budu uništeni. Ahahha

22.Najpotcenjeniji lik?
Vidi gore 21.
23.Najdosadniji lik?
Juron Grejdzoj on je toliko dosadn kao negativac da mi nije čak ni jasno zašto bi kao trebalo da ga mrzimo najveći deo vremena? Osim onog momenta kada je ubio zmaja, a nisam ga ni tad mrzela ,jer je totalno nebitan i  jer mi je bilo žao zmaja.
24.Najnaivniji lik?
Ned i Sansa Stark , jer su verovali da su svi ljudi podjednako dobri kao oni.
26.Lik kojeg si volela, a sada mrziš?
Arja baš sam je obožavala i ne mrzim je ni sada samo mi je u sedmoj sezoni nekako bio odbojan njen lik ne znam zašto možda zato što Martin nije završio knjigu ili je samo ta glumica postala iritantna. Na kraju bilo mi je drago što je ona ubila Night Kinga, al mogla je to biti zanimljivija borba imam osećaj da su ga jako lako ubili. Onda je Arija opet počela da me nervira , jer je otišla u Kraljevu luku da kao ubije Sersi, pa se predomislila i prošetala Kraljevom Lukom da bi na kraju otišla na put oko sveta. Niđe veze. I ne sviđa mi se ta scena sa Gendrijem baš je bila neukusna  mogli su se samo poljubiti i da ne vidimo ostatak. Isto tako bilo žao Gendrija što ga je ostavila onako okrutno da bi naprasno postala Dora the Explorer što bi rekla moja cimerka.
27.Lik koga bi vratila u život?
Malog Rikona Starka i ćerku Stanisa Barateona , jer su oboje bili mali i nisu zaslužili tako groznu smrt. Valjda ih u knjigama neće Martin likvidirati tamo su oboje još uvek živi.
28.Lik koji bi ubila?
Crvenu vešticu Melisandru bih vrlo rado spalila, jer me nervira,pa nek ide svom milom i dragom bogu vatre.  Ubila bih i Ser Gregora Klegejna Planinu, jer je okrutan. Inače da li ste primetili da je Ser Gregora bilo teže ubiti nego Night Kinga i da li je i vama to jako glupo?
29.Zmajevi ili vukovi?
Zmajevi definitivno obožavam zmajeve i epsku fantastiku.
30.Omiljeno mesto?
Bravos. Valar morgulis. Ne znam zašto  mi je najzanimljiviji Bravos valjda zato što je najsličniji našem svetu  gde kako kaže Martin poštuju hiljadu bogova, a zapravo se klanjaju samo jednom , novcu. Valar dohaeris. Plus imaju sjajne ubice. Drugo fascinantno mesto mi je Stara Valirija i zanima me zašto je propala i šta je sada tamo. Možda se njima desilo nešto slično što se sada dešava Vesterosu( mislim na apokalipsu sa Tuđinima , ne na glupi nebitni rat sa Sersi.)
31.Najbolji ratnik?
Nemam pojma ko je najbolji ratnik nisam nikada o tome razmišljala , možda Bron? Možda Hound? Najbolja ratnica je svakako Brijena i baš mi je bilo drago da su od nje načinili viteza.
32.Omiljena smrt?
Kada Sansa nahrani pse Remzijem Boltonom. Znam da zvuči grozno, al nije da nije zaslužio.
33.Najtužnija smrt?
Možda kada Tomen skoči kroz prozor i kada Sersi shvati da je sama ubila svu svoju decu pokušavajući da ih spasi i izbegne sudbinu. Prvi put kada sam gledala seriju najviše me je pogodilo kad su ubili Oberina Martela htela sam da prestanem da gledam seriju. Sad se samo nerviram kad se to desi i hvatam se za glavu kad ga Planina ubije mogao je da ćuti, da se se odmakne , zašto je morao toliko da priča i poskakuje sa kopljem , zašto Oberine, zašto? Mrzim Planinu. Znam zasigurno da sam plakala  sada kada sam najsokrije gledala seriju  kad ubiju ženu Roba Starka i onako krvnički je probodu u stomak to je isto bilo jako tužno. I znam da mi je bilo strašno kada su ubili zmaja, Neda Starka i ćerku Stanisa Barateona i Hordora. Posle Hordorove smrti sam ceo dan bila u šoku.
34.Najbolji igrač " Igre prestola"?
Deneris ( Do momenta kada neobjašnjivo poludi).
35.Koga želiš da vidiš na tronu?
Deneris ( Bilo bi lepo da budu zajedno Džon i Deneris, al ne verujem da ćemo dobiti tako srećan kraj) - I nismo , valjda nismo ni zaslužili srećan kraj. Tako nam i treba. Nisamo ni zasluzili da se nijedno proročanstvo obistini. Nema veze . Super. Barem imamo čašu iz Starbaksa.
36.Čemu se najviše raduješ u sledećoj sezoni?
Sa obzirom na to da nema sledeće sezone i da su ovu poslednju upropastili nemam čemu više da se nadam, a sa obzirom na to da je Martin rekao da još nije završio Winds of Winter nit počeo Dream of Summer ne nadam se više ni knjigama.

37. Tvoje generalno mišljenje o GOT seriji , knjigama?
Obožavam Igru prestola mislim da mi nikad neće dojaditi da iznova gledam seriju  ( do osme sezone) , što se knjiga tiče nisam još pročitala ceo serijal, ali nadam se da hoću uskoro, pa da mogu onda lepo sa ostatkom sveta da nikad ne saznam šta se zapravo desilo na kraju. Jedva čekam.

Inače živo me zanima koja je vama najgluplja scena iz osme sezone? Meni je pobednička ona kada pošalju celu vojsku Dotrakija u mrak da svi izginu za ništa. Da ne pominjem to što su svi Dotrakiji oživeli u poslednjon epizodi.

Comments

  1. Genijalno!:)))))
    Prvo, drago mi je što si odradila upitnik, obožavam da čitam odgovore na ova pitanja.
    Drugo, ova montaža sa plastičnom baštenskom stolicom (ista moja sa terase, samo zelena!) je vrhunska. Gvozdeni presto je uništen, novi kralj dovezao sopstveni tron.
    Mislila sam da ću moći da još jednom odgledam novu sezonu, kad se utisci slegnu, natenane, ali uopšte mi se ne da. Sve mi je toliko razočaravajuće da stvarno nemam TOLIKO mazohističkih sklonosti u sebi. Ako i budem repreizirala, biće to prve 4 sezone.
    U svakom slučaju, za osam dana kod mene na stranici počinjem da "seciramo" onaj haos, epizodu po epizodu, pa pozivam na komentare i slobodno do mile volje daj sebi oduška!:)

    Ja Sansu nisam volela uopšte do pete sezone, pa onda jesam, a sad je opet ne volim, mada nije ona kriva, upropastili su joj lik kao i mnoge druge. Svejedno, ne mogu da pređem preko onog licemernog, kučkastog ponašanja u poslednjoj epizodi. Svi (preostali) Starkovi su mi se zgadili. Ned se prevrće u grobu.

    Meni je Tajvin u seriji genijalan i zagotivila sam ga samo zbog glumca. Čarls Dens rasturio.:)
    Marteli su u seriji katastrofa, ali u knjigama, imam osećaj da ćeš ih baš obožavati. Opasni su.:)
    "Jenny of Oldstones" je možda jedini stvarno vredan trenutak osme sezone.
    Zapamti to, odličan primer neusaglašenosti sa dosadašnjom izgradnjom lika: Sersei iz druge sezone je spremna da se ubije zajedno sa Tomenom radije nego da padne u ruke neprijatelja, a u poslednjoj plače i "hoće da živi".
    Starkovi ne ispadoše ništa bolji od Lanistera, samo što su ovi od početka bili čisti negativci, bez foliranja, a ovi "čast, čast" i na kraju...pa, videli smo šta ostade.

    Ja sam ove njihove slike sa venčanja gledala sto puta, koliko su gotivni.:)
    https://images.indianexpress.com/2018/06/kit-harington-marrigae.jpg

    Juron je u knjigama toliko mračan i lud i opasan, a u seriji, kao što neko reče, samo mu fale drvena noga i papagaj na ramenu, haha....
    Sve se slažem za Arju. Inače, ne mogu da verujem da ću ovo napisati, ali više bih volela da je Gendri proglašen za kralja nego Bren. Ne mogu još da se opasuljim od te odluke. Bren?!?

    Da, to za Gregora mi je bilo najsmešnije, još jedna nebuloza i dokaz da su ovi skroz neozbiljno shvatili ulogu Night Kinga. Došao čovek, podigao ruke par puta, Arja ga bocnula i - ćao. Zima dolazila sedam sezona i prošla za tri epizode. U poslednjoj, eto, iza Zida nikla i neka travčica.
    A što mi ne voliš Mel, to neću komentarisati (šalim se). :P

    E, za tebe će četvrta i peta knjiga biti onda baš, baš uživancija: ima i Bravosa i Martela koliko hoćeš!:) Bravos me takođe fascinirao. Opisan je slično Veneciji ili svetu iz knjige o Loku Lamori (moguće da je Linč bio inspirisan Martinom). Mnogo, mnogo detaljnije nego u seriji.

    Bron stvarno ispade najpametniji u seriji. Dobio najbogatiju teritoriju i sedište - Visoki Sad, dobio mesto u Veću i postao Gospodar kovnica, gledao samo svoju zadnjicu, menjao strane u zavisnosti od toga ko ponudi više...zapravo, veoma realističan tip i takvi danas uspevaju u životu, činjenica. Kad odgledaš prvu sezonu "Senki nad Balkanom", videćeš da je slična poenta sa takvim likovima.

    Nego, šta ako je zmaj odneo Deneris u Volantis, kod onih crvenih sveštenica koje su se pojavljivale u prethodnim sezonama? Mnogo me podsećaju neki detalji na Džonovu smrt: leži na "ledu", probodena u srce, nosi crnu kožu...možda je ožive putem krvne magije (uostalom, sad nešto gledam, Deneris nije zaista umrla na Drogovoj lomači, samo je "neizgorela"), pa stvarno ode sa Džonom tamo na daleki sever i "ostanu hiljadu godina, da ih niko ne nađe", jer čemu onda svi ti detalji....a opet, D&D "kind of forgot it", sve....

    Dotrakiji oživeli, a Neukaljani se namnožili!
    Lista najglupljih stvari ide u pregledu sezone, mislim da ako bih sad počela da nabrajam, ne bi bilo kraja. Prva mi pada na pamet Davosova ponuda Sivom Crvu da mu daju nešto zemlje da osnuje i pokrene novu kuću....kastrirani lik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahaha i meni je bilo smešno kad je to Davos predložio. :') Ta slika je sa grupe Vesteros je srce Srbije i mislim da smo i mi kod kuće imali takve ljubičaste. :') Inače tamo baš imaju smešnih memova tipa slika Deneris i pored Elitni odredi Zapali grad. I još su napisali kao ova sezona i nije zaslužila bolje od glupih mimova na srpskom sa čime se ja skroz slažem sa tim da im nisu uopšte glupe fore . Inače ne znam što svi toliko kritikuju Brena on apsolutno ništa nije uradio tokom cele sezone. :') Inače videla sam izjavu tog glumca kako je mislio da ga zezaju kad su mu dali scenarijo u kome je on na kraju kralj . :') Što se tiče Gendrija i ja mislim da bi on bio dobar kralj on je baš ispao tu najnormalniji i najuglađeniji od svih lordova. Mada ni onaj mali Erin ispao skroz normalan na kraju iako mu je majka bila luda ko struja. Inače ona Scena kad Sansa tvrdi da Bren ne može da ima decu je presmešna. :')

      Delete
    2. Inače bilo je ružno od Sanse i to što je rekla svima da je Džon zapravo Egon. E sad što se tiče Deneris evo ništa me ne bi iznenadilo sa obzirom da su ovi najavili pet spinofova mozda je i ožive, mada sumnajm , jer su sve kul teorije fanova pale u vodu. :)

      Delete
  2. Mislim da su se još neki glumci žalili na scenario, sećam se Nikolajeve izjave da se danima prepirao sa scenaristima zbog Džejmijevog lika, nije mu se svidelo niti je kapirao šta rade; Emilija je posle čitanja "tri sata unezvereno lutala gradom", Kit se u jednoj emisiji izleteo, misleći da je pauza i kamere ugašene, kako je finale "razočaravajuće"...mislim da je Emilija imala još i najteži zadatak, morala je da se odjednom prešaltuje na totalno drugačiji lik, super se snašla, imajući u vidu da je sedam ipo sezona glumila jednu Deni, a onda naprasno drugačiju. Glumci su izvadili seriju, ali mi se čini da u poslednjoj epizodi kao da nisu imali pojma šta rade, bukvalno da niko nije ozbiljno shvatio nebulozu od scenarija.

    Erin je totalno iznenađenje!:) Porastao dečko, prolepšao se, unormalio. Na kraju ispada kako je njima, što su se držali podalje od rata, bilo najbolje.
    Gendri, zapravo, od svih njih ima najviše prava (posle Džona) na presto. Robertov sin, a Barateoni su po ženskoj liniji potomci Targerijena, priznat je (i to od Deneris, što su svi "kind of forgot"...), spretan ratnik, odrastao sa običnim narodom.
    Inače, najjači mi je Sem, koji ni reč ne kaže u korist svog "najboljeg prijatelja" po kome Gili i on planiraju da nazovu dete...
    Sansa je ispala kao razmaženo derle, bukvalno su je vratili na početak sa onim komentarima "Bren ne može da ima decu" (invalidi mogu da imaju decu, drugo je što je sad Bren neko neljudsko biće, mada reče on i da "ne može biti lord" pa uze krunu), "Džon Snow" i da ne zaboravim, "poklapanje" ujaka Edmura...

    Pojedine teorije su bile maštovitije i pametnije od zvaničnih rešenja.:) Eto, sad mi je žao što Varis nije sirena, bilo bi zabavno ako ništa drugo.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da ni meni to nije jasno rekao je da ne može da bude lord ničega, al kao ako je kruna u pitanju to već može. :') Nije ni Bren lud.E neka se bunio Nikolaj imao je pravo baš su unakazili lik koji igra. Što se tiče Emilije ja baš mislim da je ona sjajna glumica ( to sam skontala kad sam gledala Me before you) i super se snašla u tome što su joj dali D&D, ali opet je jako sve ubrzano i ko grom iz vedra neba. E ja sam skroz zaboravila da je on Robertov sin i ima prava na presto, pa da stvarno što mu ga nisu dali? Ahahah I meni je žao što Varis nije ispao sirena to bi bio bolji kraj serije . :')

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sajamski Book haul

Filmovi o piscima

Sedam smrtnih grehova čitanja